به صوت مجزا می توان قیمت هر برگ رابیتس را بر اساس وزن و نوع آن انتخاب نمود. رابیتس ۱۳ ستون سه چشمه با متوسط وزن ۹۰۰ گرم فروش ارزان و کاربرد فراوانی دارد.

قیمت هر برگ رابیتس ۱۳ ستون نژده:

به طور معمول در بازار قیمت هر برگ رابیتس ۱۳ ستون ۳ چشمه در ایران ۱٫۵ تا ۵ درصد بالاتر از انواع ۹ و ۱۱ ستون است.

علت این افزایش قیمت به دلیل استاندارد بودن این نوع و همچنین استقبال بیشتر مشتریان است. در واقع به علت معطوف شدن بیشتر تقاضا به سمت ۱۳ ستون قیمت آن کمی بیشتر شده است. در خریدهای عمده و برای مشتریان ثابت تولیدی رابیتس نژده این تفاوت بها وجود ندارد، یعنی اینکه مشتریان خوب و عزیز نژده خواهند توانست رابیتس ۱۳ ستون نژده ایرانی را با همان قیمت رابیتس ۱۱ ستون خریداری نمایند و از این مزیت برخوردار شوند که حداقل ۱٫۵ تا ۵ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوند.

این شرایط تفاوت نرخ در خصوص رابیتس های ۲ چشمه و ۳چشمه نیز وجود دارد. قیمت انواع ۲ چشمه تولید شده درصدی جزئی ارزان تر از ۳ چشمه است.

قیمت هر برگ رابیتس نژده در بازار:

تعیین و اعلام قیمت هر برگ رابیتس نژده جهت عرضه در بازار وابستگی مستقیم به قیمت فروش ورق گالوانیزه دارد. تغییر قیمت ها در هر صنفی کم یا زیاد وجود دارد و هیچ یک از این امر مستثنی نیستند. فقط برخی اصناف کمتر و برخی مشاغل بیشتر.

نرخ طلا و ارز هر روز متفاوت بوده و در بازار و در جامعه همه آگاهی دارند که نرخ طلا و ارز هر روز متفاوت بوده، حتی در زمان آرامش بازار و زمانی که که حتی رکود بازار وجود دارد طلا و ارز به صورت روزانه تغییرات دارند. بازار آهن ایران نیز از حیث تغییرات نرخ تقریبا دارای حساسیت بالا است و معمولا نمی توان برای بیش از چند روز تا یک هفته برای آن ثبات پیش بینی کرد.

حاشیه امنیت سود در نظر گرفته شده برای رابیتس نژده ایرانی به لحاظ رعایت انصاف و مشتری مداری، کمتر از ۴ درصد می باشد لذا با اندکی تغییر در بازار آهن کشور این حاشیه امنیت به هم خواهد خورد، لذا تولید کننده قادر به تعیین قیمت برای مدت طولانی نخواهد بود.

دریافت قیمت روز رابیتس نژده تولید ایران:

برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مشتریان گرامی داشته باشیم قیمت های فروش رابیتس نژده در کانال تلگرامی ما قرار گرفته و تغییرات بروز رسانی خواهد شد. از طرفی دیگر برای اطلاع از لیست قیمت های به روز رابیتس کاری و قیمت هر برگ راویز گالوانیزه از طریق راه های ارتباطی می توانید با متخصصان رابیتس نژده در ارتباط باشید تا ضمن اطلاع از قیمت روز از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

قیمت هر برگ رابیتس تولید و خرید ورقه فلزی رابیتس گالوانیزه گرم با قیمت درب کارخانه با بهترین کیفیت توسط شرکت رابیتس نژده

قیمت هر برگ رابیتس گالوانیزه

همانطور که قبلا گفته شد قیمت هر برگ رابیتس گالوانیزه با توجه به مشخصات فنی و فیزیکی این محصول تعیین می شود و بر همان اساس هم نامگذاری میشود. حال هر برگ رابیتس ارزان فلزی برای گالوانیزه شدن باید مراحلی را پشت سر بگذارد که در این بخش برای بالا رفتن اطلاعات عمومی شما عزیزان مراحل گالوانیزه شدن رابیتس را به اختصار توضیح میدهیم.

گالوانیزه کردن رابیتس به روش غوطه وری گرم بیشتر از ۱۵۰ سال است که به عنوان یک روش تجاری موفق در دنیای پیشرفته امروزی برای حفاظت از ورق های فولادی در برابر خوردگی استفاده می شود و امروزه بسیار مورد توجه همگان میباشد. محصولات گالوانیزه عمر طولانی و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

فرآیند تولید رابیتس گالوانیزه

فرآیند تولید رابیتس گالوانیزه گرم، تولید ورق گالوانیزه به دلیل پایین تر بودن میزان خوردگی ماده پوشش، مقاومت خوردگی ورق فولاد بهبود قابل توجهی پیدا می کند. بنابراین این روش رایج ترین و شناخته شده ترین راه برای محافظت از ورق های فولادی در برابر خوردگی و خراب شدن سریع رابیتس است.

فرآیند تولید ورق گالوانیزه یک عملیات نسبتا طولانی میباشد که مراحل حرارتی، پاکسازی اولیه از آلودگی ها را شامل می شود، سپس مرحله ی پاکسازی اصلی انجام می شود. ورق بدست آمده وارد پیشگرم کوره می شود و پوشش دهی به وسیله ی فلز مذاب صورت می گیرد. ضخامت پوشش ورق رابیتس گالوانیزه به وسیله ی ابعاد و شکل سیستم خشک کن و سرعت دمش گاز و عوامل دیگر بستگی دارد.

لازم به ذکر است که به منظور نظارت و کنترل بر ضخامت واقعی پوشش از ابزارهای اندازه گیری دقیقی مثل اشعه ای به نام ایکس استفاده می گردد. هچنین برای انجام این مراحل عملیات گالوانیزه کردن رابیتس باید از بهترین و دقیق ترین دستگاه ها و کوره های دقیق و بدون نقض استفاده شود تا در حین انجام مراحل ورقه رابیتس ما دچار زدگی و فرورفتگی یا مشکلات دیگر نشود.